دانلود بازی Vampires vs Zombies برای کامپیوتر
دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی Vampires vs Zombies برای کامپیوتر

نويسنده : admin | تاريخ : 23:27 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Vampires vs Zombies برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Vampires vs Zombies برای کامپیوتر

 

بازی Vampires vs Zombies یک بازی کم حجم فکری و استراتژیک است که توسط ناشر بازی محبوب Farm Frenzy برای کامپیوتر ساخته شده و توانسته به فروش خوبی دست یابد و طرفداران زیادی پیدا کند . در بازی Vampires vs Zombies مقابله و نبرد میان خون آشام ها و زامبی ها به تصویر کشیده میشود و شما در این نبرد سمت خون آشامها خواهید جنگید و باید زامبی هایی که هدفشان خوردن مغز خون آشام هاست را نابود کنید و ناکام بذارید . هنگام شب زامبی ها و جادگران از قبر خود بیرون آمده و در شهر پراکنده می شوند و اینجاست که شما باید وارد عمل شوید و با نیرویی که از تاریکی شب بدست می آورید در مقابل دشمن بایستید و از این نبرد سهمگین پیروز بیرون بیایید .

بازی Vampires vs Zombies بعد از عرضه ی بازی بسیار موفق planet vs zombies عرضه شد و طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرد . گرچه سبک بازی کاملا متفاوت از بازی گیاهان در برابر زامبی میباشد ولی زیبایی یک بازی زامبی ای را دارد. در این بازی ۸ کاراکتر زامبی و ۸ کاراکتر خون آشام وجود دارد. بازی Vampires vs Zombies دارای ۸ محیط متفاوت  شامل ۷۰  لول بسیار زیبا می باشد.

می توانید با امتیاز و خونهایی که از کشتن زابیها بدست می آورید سربازان خود را بیشتر کنید و آنها را به امکانات مختلف تجهیز سازید که در برابر زامبی ها مقاومت بیشتری از خود نشان دهند . شما هم اکنون می توانید بازی Vampires vs Zombies را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد